BLOG.


 

Najnovší článok

24. augusta 2023
digitálny marketing

Ako prispôsobiť digitálny marketing vašej spoločnosti? #2

V predchádzajúcej časti sme si definovali digitálny marketing a jednotlivé množiny, ktoré zahŕňa. Medzi súčasti  digitálneho marketingu patrí napríklad i SEO, Google Ads kampane, sociálne siete či  email […]
24. augusta 2023
digitálny marketing

Ako prispôsobiť digitálny marketing vašej spoločnosti? #2

V predchádzajúcej časti sme si definovali digitálny marketing a jednotlivé množiny, ktoré zahŕňa. Medzi súčasti  digitálneho marketingu patrí napríklad i SEO, Google Ads kampane, sociálne siete či  email […]
17. júla 2023
podnikove seo

5 najnovších trendov pre podnikové SEO v roku 2023 – 2.časť

V minulom článku sme si povedali o tom, čo to vlastne je podnikové SEO a akú úlohu zohráva v marketingovej, ale aj obchodnej stratégií firiem. Okrem vytvorenia potrebnej autority je […]
26. mája 2023
podnikové SEO

5 najnovších trendov pre podnikové SEO v roku 2023 – 1.časť

Podnikové SEO zohráva dôležitú úlohu pri navrhovaní (nie len) marketingových stratégií, ale taktiež smeru, akým sa bude spoločnosť uberať. Samozrejme, s rozvojom technológií, algoritmov vyhľadávačov či umelej […]
25. apríla 2023
Core Web Vitals

Čo sme sa zatiaľ naučili o Core Web Vitals?

Core Web Vitals je aktualizácia od Google, ktorá zamiešala karty v oblasti SEO v roku 2021. Hlavnou úlohou Core Web Vitals je zamerať sa na ešte […]
28. marca 2023
chytgpt

11 nevýhod používania obsahu ChatGPT – 2.časť

Ako sa zdá a ako sme aj uviedli v minulom článku, ChatGPT nie je až taký dokonalý, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Hoci je umelá […]
22. februára 2023
ChatGPT

11 nevýhod používania obsahu ChatGPT – 1.časť

Umelá inteligencia neustále napreduje, čoho dôkazom je aj revolučný ChatGPT. Za pár sekúnd pre vás vytvorí text, aký potrebujete pre vzdelávacie či pracovné účely. Napriek tomu […]
27. januára 2023
Google

Najnovšia aktualizácia od Google – skratka E-A-T získava nové E!

Ak sa pohybujete vo svete SEO a online marketingu, skratka E-A-T vám určite nie je cudzia. Jedná sa o súbor zásad, ktoré by mala dodržať každá […]
27. decembra 2022
chyby na webe

Prestaňte strašiť zákazníkov alebo aké sú najotravnejšie chyby na webe?

Nefunkčný alebo pomalý web, chybné texty či otravné reklamy – aj to sú najotravnejšie chyby na webe, ktoré môžu odradiť vašich zákazníkov. Možno niektoré z nich […]
1. decembra 2022
hacknuty web

Japonský SEO spam aneb máte hacknutý web – 2.časť

V minulom článku sme si predstavili, ako vyzerá hacknutý web vírusom zvaným „japonský SEO spam“ alebo „japonský hack kľúčových slov“. Ide o vírus, pri ktorom sa vo vyhľadávaní […]
1. novembra 2022
hacknuty web

Japonský SEO spam aneb máte hacknutý web – 1.časť

Ak sa vám zobrazujú japonské kľúčové slová vo vyhľadávaní Google pre vašu stránku, alebo sa vám po kliknutí na odkaz vo vyhľadávači Google zobrazia stránky v […]
1. augusta 2022
eshop

Dôvody, prečo sa eshop oplatí každej firme

Online marketing v súčasnosti vládne svetu a výnimkou nie je ani eshop. Eshop alebo internetový obchod je dôležitým prvom v marketingovej stratégií firiem všetkých veľkostí. Okrem […]
9. mája 2022
Google Business Profile je profil od spoločnosti Google, ktorý je možné vytvoriť pre všetky typy firiem

Všetko, čo by ste mali vedieť o Google Business Profile

Google Business Profile je profil od spoločnosti Google, ktorý je možné vytvoriť pre všetky typy firiem. Na veľkosti nezáleží, Google Business Profile alebo predtým Google My […]
6. apríla 2022
ZLE NASTAVENÉ COOKIES VÁM MÔŽU PRINIESŤ POKUTU

Zle nastavené cookies vám môžu priniesť pokutu

Vedeli ste, že za nesprávne nastavené cookies môžete dostať pokutu? Hoci cookies mnoho používateľov väčšinou prehliada, ak ste majiteľom webovej stránky alebo eshopu, mali by ste […]
4. apríla 2022
MÁ VÁŠ WEB PROBLÉM S INDEXÁCIOU?

Kedy sa začne môj web zobrazovať vo výsledkoch vyhľadávania?

Ako dlho trvá, než uvidím môj web vo výsledkoch vyhľadávania? V poslednej dobe sa nás klienti často pýtajú, prečo nevidia svoj nový alebo prerobený web vo […]
13. marca 2022
výsledky vyhľadávania

Ako umelá inteligencia (AI) poháňa výborné výsledky vyhľadávania?

Zaujímalo vás niekedy, ako to, že vám Google vždy poskytne tie správne výsledky vyhľadávania? Poskytovanie užitočných výsledkov vyhľadávania vyžaduje veľa a porozumenie jazyku je jednou z […]
17. februára 2022
meta title tag

Štúdia ukazuje, že Google prepisuje meta title tag až v 61% prípadov

<title>Hej Google, toto neprepisuj (prosím)</title> Spoločnosť Google tradične používala meta title tag na generovanie názvu stránky vo výsledkoch vyhľadávania. V priebehu rokov nebolo nezvyčajné vidieť, že […]
1. februára 2022
Ako dlho trvá dostať hodnotenie v Google

Ako dlho trvá dostať hodnotenie v Google? (Štúdia od Ahrefs)

Každý, kto sa venuje SEO vie, že hodnotenie v Google je kľúčové k identifikácií prípadných problémov, k nastaveniu správnych cieľov a k zlepšeniu celkovej SEO stratégie. […]
23. decembra 2021
tipy pre firmy, ktoré ovplyvnila pandémia

Pokyny a tipy pre firmy, ktoré ovplyvnila pandémia COVID-19 – 1.časť

Postihla aj váš podnik pandémia COVID-19? Bohužiaľ, súčasná situácia je veľmi obtiažna pre viaceré podniky v určitých segmentoch. Patrí sem napríklad oblasť gastra, retailu, ale taktiež […]
21. novembra 2021
Prehľad pokynov Google pre hodnotiteľov kvality vyhľadávania

Prehľad pokynov Google pre hodnotiteľov kvality vyhľadávania

Spoločnosť Google neustále zlepšuje a skvalitňuje vyhľadávanie tak, aby pomohlo používateľom nájsť relevantné a vysokokvalitné informácie, ktoré potrebujú. Len za minulý rok priniesol Google viac ako […]
21. októbra 2021
crawl budget

Čo je to crawl budget a prečo je pre vás dôležitý?

Crawl budget je anglický výraz, ktorý môžeme voľne preložiť ako prehľadávací rozpočet, alebo rozpočet na prehľadávanie webových stránok. Google má totiž určité množstvo času, ktorý je […]
22. septembra 2021
8 prvkov E-A-T, ktoré by ste mali pridať na váš web - 2

8 prvkov E-A-T, ktoré by ste mali pridať na váš web

Pojem E-A-T je skratkou z anglických výrazov Expertise, Authority, and Trustworthiness. V preklade znamenajú tieto výrazy Odbornosť, Autorita a Dôveryhodnosť. E-A-T sa často spomína v súvislosti […]
30. augusta 2021
Čo je to CLS - Cumulative Layout Shift a prečo je potrebné ho zohľadniť? - 4

Čo je to CLS – Cumulative Layout Shift a prečo je potrebné ho zohľadniť?

CLS je skratkou pre anglický výraz Cumulative Layout Shift. CLS je jednou z metrík Core Web Vitals vyvinutých spoločnosťou Google, ktorá sa týka rýchlosti a výkonu […]
2. augusta 2021
Prečo slider na vašom webe nie je dobrý nápad?

Prečo slider na vašom webe nie je dobrý nápad?

Množstvo marketérov príliš neobľubuje slider na webe a zväčša na to majú i pádny dôvod. Aj keď máte pocit, že si zameranie vášho biznisu slider vyžaduje, […]
1. júna 2021
Čo je to Core Web Vitals a čo všetko by ste mali vedieť? - 6

Čo je to Core Web Vitals a čo všetko by ste mali vedieť?

Najrozšírenejší vyhľadávač Google sa v roku 2021 rozhodol priniesť významnú zmenu, ktorá značne ovplyvní SEO. Tou zmenou je implementácia rankingového faktoru s názvom Core Web Vitals, […]
16. mája 2021
Čo je AMP web a ako funguje? - 8

Čo je AMP web a ako funguje?

Ak riešite optimalizáciu rýchlosti načítania webových stránok, tak skôr či neskôr sa určite stretnete so skratkou „AMP“. Skratka AMP označuje anglický výraz Accelerated Mobile Pages. Pod […]
1. apríla 2021
Aké výhody vám ponúka náš eshop Shopbox? - 10

Aké výhody vám ponúka náš eshop Shopbox?

V súčasnosti je podnikanie a predávanie online už bežnou záležitosťou. Najmä v časoch, kedy sú viaceré prevádzky zatvorené, je nakupovanie online výhodné tak pre zákazníkov, ako i samotných predajcov a značky. […]
5. novembra 2020
Live chat pre vašu webovú stránku

Live chat – okamžitá zákaznícka podpora 💬

V online prostredí sa čoraz viac darí internetovým obchodom, mediálnym portálom či online magazínom. Najmä pri e-shopoch je ideálne zabezpečiť online zákaznícku podporu, aby mali zákazníci k dispozícií […]
9. októbra 2020
Čo je to doména, FTP a databáza

Čo je doména, FTP, databáza a kde ich môžem nájsť? 🤓

Premýšľate nad novým webom alebo by ste radi aktualizovali obsah? Neviete aké prístupy budete potrebovať? Kde ich nájsť? A čo je vlastne tá doména, FTP a […]
5. augusta 2019
Facebook zmena formátu obrázkov - 12

Facebook zmena formátu obrázkov

Ak ste používateľom reklám na Facebooku, mali by ste vedieť o najnovšej novinke, s ktorou prichádza Facebook už tento mesiac. Facebook na svojom blogu oznámil, že mení formát […]
24. apríla 2019
Metriky sociálnych sietí

Metriky sociálnych sietí #3: Dosah, zobrazenia a frekvencia

Našu sériu venovanú metrikám sociálnych sietí zakončujeme trojicou súvisiacich údajov a to dosahom, zobrazeniami (impresiami) a frekvenciou. Poďme sa pozrieť na to, aké sú medzi nimi rozdiely. Dosah […]