Mediatel - firemný online marketing

Dôvody, prečo sa eshop oplatí každej firme

- 1. augusta 2022
Kategórie
ilustrácia - web

Online marketing v súčasnosti vládne svetu a výnimkou nie je ani eshop. Eshop alebo internetový obchod je dôležitým prvom v marketingovej stratégií firiem všetkých veľkostí. Okrem produktov môžete prostredníctvom eshopu ponúkať aj služby. Práve preto je eshop skvelou voľbou pre podnikateľov z akejkoľvek oblasti. Zistite, prečo sa oplatí investovať do eshopu aj vám.

eshop

Eshop ako ďalší spôsob získavania zákazníkov

Vlastniť eshop je v súčasnosti takpovediac povinnou jazdou každého podnikateľa. Nezáleží na tom, či ponúkate oblečenie, ubytovanie alebo taxislužbu. Dnes všetci aktívne vyhľadávajú na internete a o vašej firme nie je na ňom žiadna zmienka, ste automaticky v nevýhode. Vďaka eshopu môžete predávať produkty zákazníkom prakticky z akéhokoľvek kúta Slovenska i celého sveta, takže miesto vášho podnikania vás viac nelimituje.

Šetrenie nákladov na kamennú prevádzku

Ďalšou výhodou eshopu je možnosť ušetrenia nemalých finančných prostriedkov na zriadenie a chod kamennej prevádzky. Samozrejme, to sa týka najmä poskytovateľov produktov prípadne služieb, ktoré sú realizované priamo u zákazníkov. Mať kamennú prevádzku v dobe, kedy je celý svet online, je zbytočným finančným výdavkom. Namiesto kamenej prevádzky nechajte zákazníkov vybrať si vytúžený produkt na eshope a zo skladu ho doručte zásielkovou službou priamo k nemu domov.

eshop

Vďaka eshopu získate cenné štatistiky

Na rozdiel od klasickej kamennej prevádzky máte prostredníctvom eshopu prístup k cenným informáciám o vašich zákazníkov. Na základe ich špecifických čŕt si tak viete určiť vašu cieľovú skupinu a prispôsobiť váš ponúkaný sortiment. Vďaka štatistikám z eshopu získate prehľad o nákupnom správaní zákazníkov a môžete taktiež odhaliť prípadné chyby na vašom eshope. V kamennej prevádzke často nepoznáte dôvod, prečo sa zákazník rozhodol nákup neuskutočniť alebo prečo po pár minútach odišiel. Eshop teda internetový obchod má v tomto obrovskú výhodu. Viete si totiž definovať persónu a na základe nej vytvoriť stratégiu. Zistite, čo je to persóna a ako porozumieť vašim zákazníkom.

Recenzie a možnosť komunikácie so zákazníkmi

Ak zákazník opustí nákupný košík na eshope, vďaka informáciám o ňom ho môžete kontaktovať a ponúknuť mú dodatočnú zľavu. Takéto niečo v kamennej prevádzke uskutočniť nemožno. Okrem toho máte možnosť so zákazníkmi cez eshop komunikovať a to prostredníctvom live chatu. Vďaka tejto možnosti na eshope vás zákazníci môžu kedykoľvek kontaktovať, zistiť dostupnosť produktov, najbližší možný termín dodania či iné informácie.

Výhodou eshopu sú aj recenzie. Na každý produkt na eshope je možné uverejniť recenziu, prípadne ho ohodnotiť. Recenzie na produkty zvýšia dôveryhodnosť a pozitívne ovplyvnia budúcich zákazníkov pri rozhodovaní.

eshop

Popularita online predaja cez eshop neustále narastá

Najmä počas pandémie COVID-19, početných lockdownov a dlhodobo zatvorených prevádzok popularita eshopov výrazne stúpla. Tento trend pokračuje aj postupnou digitalizáciou a vývojom inovácií. Popri samotnom eshope je vhodné mať dobre nastavenú i samotnú logistiku a vedenie skladu tak, aby ste zabezpečili rýchle dodanie. Zákazníci tak budú mať pozitívnu skúsenosť s nákupom vo vašom eshope, čo ich môže motivovať k opätovnému nákupu.

Eshop prospieva aj SEO

V dnešnej dobe už nestačí iba vlastniť pekný eshop. Dôležitá je aj jeho optimalizácia pre webové vyhľadávače, teda SEO. Ak je váš eshop optimalizovaný podľa aktuálnych SEO pravidiel, jeho podstránky sa budú zobrazovať na prvých pozíciách vo vyhľadávaní, čo vám dá značnú výhodu oproti konkurencií. Nezabúdajte však – SEO je nepretržitý a dlhodobý proces. Zistite viac o tom, do čoho sa oplatí pri prevádzke eshopu investovať.

WordPress – skvelá voľba pre eshop

Vytvorenie eshopu je dnes možné na rôznych platformách, no jednou z najobľúbenejších je platforma WordPress. Najväčšou výhodou eshopu na WordPresse je jeho jednoduchosť. WordPress je jednoduchý, intuitívny a zároveň ponúka veľké množstvo šablón, vďaka ktorým bude váš eshop atraktívny pre budúcich zákazníkov.

Zároveň, WordPress je „dobrý kamarát“ aj s vyhladávačmi Google, kde sa umiestňuje na vysokých pozíciách. Vďaka wordpressu zvýšite šance návštevnosti vášho eshopu z organického, teda neplateného vyhľadávania. Položky v eshope na wordpresse je možné meniť, upravovať i pridávať. Každá položka na eshope môže mať obrázok, základné informácie, popis i možnosť daný produkt hodnotiť. WordPress je svojimi funkciami ideálnou voľbou pre začiatočníkov i pokročilých.

Naši profesionáli na online marketing pre vás radi pripravia moderný a funkčný eshop ShopBox podľa vašich predstáv. Vďaka ShopBoxu získate množstvo užitočných funkcionalít, ktorými oslovíte nových zákazníkov. Navštívte BeShopBox.sk a zistite viac alebo si prečítajte o výhodách ShopBoxu.

Mohlo by vás zaujímať