TripAdvisor sa pripojil k sieti YEXT

 

YEXT, líder v oblasti správy firemných údajov a TripAdvisor ako najväčší celosvetový cestovateľský portál spájajú svoje sily. Klienti gastro prevádzok, ktorí majú vytvorený svoj firemný záznam na portáli TripAdvisor, budú môcť po novom spravovať svoje kontaktné údaje, otváracie hodiny a denné menu cez rozhranie YEXTu.

 

Tým však integrácia nekončí. V YEXTe pribudnú rozšírené možnosti analytiky z TripAdvisor a taktiež možnosť spravovania recenzií. Klientom, pre ktorých je jedným z predajných kanálov TripAdvisor to ušetrí množstvo času.

 

TripAdvisor je svetovým lídrom v oblasti poskytovania informácií pre cestovateľov. Práve segment stravovacích zariadení je v TripAdvisor dlhodobo najsilnejší. Každý mesiac si milióny ľudí hľadá reštauráciu práve cez sieť TripAdvisor. Sme hrdí na to, že práve spoločnosť YEXT sa môže podieľať na tom, aby firemné záznamy v TripAdvisor boli neustále aktuálne a prinášali zákazníkom ešte väčšiu pridanú hodnotu a užívateľský zážitok, povedal Howard Lerman, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Yext.

parallax background

Či už doma alebo v zahraničí, ľudia po celom svete sú zvyknutí vyhľadať a rezervovať si reštauráciu cez TripAdvisor. Buďte bližšie k svojim zákazníkom.

 

Správa TripAdvisor recenzií priamo cez YEXT

Klienti YEXTu môžu sledovať a reagovať na recenzie svojich zákazníkov veľmi jednoducho cez svoj ovládací panel v YEXTe. TripAdvisor eviduje vyše 630 miliónov recenzií na 7,5 milióna ubytovacích a stravovacích zariadení, leteckých spoločností či rôznych turistických atrakcií.

 

Keď návštevník prichádza na TripAdvisor, aby si rezervoval reštauráciu či hotel, chceme zabezpečiť, aby vždy našiel presné informácie o prevádzkach a aktuálne recenzie. A práve to nám pomôže zabezpečiť partnerstvo s YEXTom, povedal Bertrand Jelensperger, senior viceprezident siete TripAdvisor.

 

YEXT

YEXT je najväčšou platformou na správu firemných údajov. Rozhranie YEXT poskytuje klientom kontrolu nad ich firemnými údajmi naprieč internetom, v mobilných aplikáciách, sociálnych sieťach, vyhľadávačoch a iných inteligentných službách, ktoré vedú k zisťovaniu, rozhodovaniu a konaniu spotrebiteľov. YEXT pomáha množstvu veľkých spoločností zvyšovať angažovanosť k značke, návštevnosť a predaj.

Spoločnosť YEXT sídli v New Yorku a má pobočky v Berlíne, Chicagu, Dallase, Londýne, Paríži, Ženeve, San Francisku, ale aj v Šanghaji a Tokiu. YEXT získal niekoľko prestížnych ocenení, ako napríkladnajlepšie pracovisko pre ženy, prípadne najlepší zamestnávateľ vôbec.

 

TripAdvisor

TripAdvisor je najväčší cestovateľský portál, ktorý umožňuje cestovateľom rozvinúť plný potenciál každej cesty doma i v zahraničí. Vďaka širokej sieti prevádzok, ktorá momentálne obsahuje 7,5 milióna záznamov a 630 miliónov recenzií si zákazník môže naplánovať svoju cestu presne podľa jeho predstáv. Webový portál TripAdvisor je lokalizovaný do 49 jazykov a jeho mesačná návštevnosť je viac ako 450 miliónov jedinečných návštevníkov.