webová stránka
Kuchyne na mieru
Tvorba loga
Nakoľko klient nemal vytvorený dizajn manuál pre komunikáciu nového predmetu činnosti, pred samotnou výrobou webu sme mu odporučili komplexnejšie riešenie, ktorého prvým krokom malo byť vytvorenie loga. Keďže klient ponúka prémiové produkty, ktorých kúpa je "trefa do čierneho", logo by malo evokovať správnu voľbu. Zvolili sme moderný font s dominantným červeným prvkom imitujúcim zameriavaci terčík.

24 ROKOV PRAXE V PROJEKTOVANÍ KUCHÝŇ
VIZUALIZÁCIE KUCHÝŇ ZDARMA
VIAC NEŽ 2600 NAMONTOVANÝCH KUCHÝŇ
Vytvorenie webovej stránky
Nové logo sa stalo základným prvkom, ktorý veľkou mierou ovplyvnil samotný vizuál webovej stránky. Po konzultácii s klientom sme zvolili aj ústrednú fotografiu a 3 hlavné konkurenčné výhody. Tie boli použité aj pri ďalších formách komunikácie. Samotný web spĺňa požiadavky na jednoduchosť a prehľadnosť, navyše bol vytvorený metódou Mobile-First, pretože osloviť zákazníkov v teréne je pre klienta taktiež dôležité.

Vyhľadávacia aj bannerová kampaň v sieti AdWords
V čase odovzdania webovej stránky klient otváral novú predajňu v obchodnom centre Bory Mall. Táto skutočnosť si priam žiadala podporu v online svete, a tak boli spustené PPC kampane vo vyhľadávacej aj obsahovej sieti. Práve pri tvorbe bannerov sme prvýkrát použili nastavené pravidlá vychádzajúce z vytvoreného dizajn manuálu.

Vizitky a katalógy
Spolupráca s klientom neostala len v online rovine. Boli vytvorené nové vizitky a firemné tlačoviny, predovšetkým katalógy, v jednotnej dizajnovej línii s webovou stránkou.
